wtorek, 8 lutego 2011

Jak zmienić pogodę

To bardzo proste, przynajmniej w moim przypadku. Jeśli jest baaardzo zimno, pada śnieg i zanosi się, że zima potrwa jeszcze długo a ja kupię sobie coś, co mi pomoże przetrwać ten paskudny czas, można być pewnym, że za kilka dni nadejdzie odwilż. Serio. Tydzień temu skusiłam się na przecenioną, syberyjską czapę a na dodatek skończyłam wreszcie turkusowy zestaw (czapka + szal w formie golfa). No i co? Dmuchnął halny, śniegu nie ma, temperatury wiosenne.




Ostatnio wpadła mi w ręce fajna ksiażka "220 wzorów i ściegów irlandzkich". Chciałam podpatrzyć jakieś ciekaw wzory i wypróbować je na "łatkach", z których ma powstać pled. na drutach umiem robić od wczesnej podstawówki ale mam kłopot z czytaniem opisów wzorów. Przeważnie ich nie kumam. Robic warkocze nauczyłam się metodą dedukcji. Myślałam, że w przypadku tej książki tez tak bedzie a tu miła niespodzianka. Na samym początku są bardzo przystępne opisy z rysunkami i na podstawie jednego z nich nauczyłam się robić kulki. Może nie jest ze mną tak źle :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz