wtorek, 4 stycznia 2011

Żabia górka

Celem naszej ostatniej ubiegłorocznej wycieczki była Żabia, górka położona w okolicach Iwonicza Zdroju. Prowadzi na nią oznakowana ścieżka z centrum uzdrowiska. Trasa wiedzie przez las, zboczem góry Przedziwnej. Po drodze można zobaczyć ciekawe źródełko (pomnik przyrody) zwane Bełkotką, z którego wydobywa się gaz ziemny powodujący "bełkotanie" wody.


Podczas wędrówki nie spotkałyśmy nikogo oprócz drwali :) chociaż pogoda była w sam raz na spacer. W pewnym momencie dołączyły do nas dwa psy, jednego uwieczniłam na tle Cergowej



Jakimś dziwnym trafem trafiamy na Żabią zawsze zimą. W tym roku przynajmniej widoczność była zadowalająca, bo poprzednio padał śnieg, który na zdjęciu zrobionym mi przez Nunę wygląda jak mgła.


 Po spacerze zeszłyśmy do Zdroju na obiad a tam na deptaku, w muszli koncertowej można zobaczyć taką oryginalną szopkę :)


2 komentarze:

  1. Jedyne zastrzeżenie, jakie mam do tego żabiogórskiego fotoreportażu jest takie, że u mnie ta szopka jest trochę bardziej nieostra... ;> Poza tym wszystko się zgadza;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, popełniłam kilkanaście zdjęć tej szopki i to jest jedyne ostre :)

    OdpowiedzUsuń