niedziela, 9 października 2016

Zobacz, ile jesieni!

Zobacz, ile jesieni!
Pełno, jak w cebrze wina,
A to dopiero początek,
Dopiero się zaczyna (...)
                               Julian Tuwim




Po deszczowym tygodniu poszłam z psem na łąki a tam rozpanoszyła się jesień! Nie zabrałam aparatu ale od czego telefon? 











A w domu też jesień, zeszłoroczne dynie  w towarzystwie włóczkowych listków umieściłam na wiklinowym, bielonym wianku.





Pozdrawiam serdecznie:)

P.S.

Maryniu, oto najaktualniejsze zdjęcie Florka :)



5 komentarzy:

  1. Lubie jesień, a ta w górach jest o niebo piękniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję niedosyt, a gdzie Florek, no gdzie? bardzo ładny wianek, ukręciłam podobny na czart graniu, bo rozdawali dla publiczności po pęczku wikliny w ramach konkursu; ale cóż, zakapiorski kubalonek wygrał:-) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu - masz racje, w górach jesień najpiękniejsza :)

    Marysiu - spójrz na P.S. :)

    Pozdrawiam Was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! Bardzo fajnie ten wianek wyszedł, prosty, a jednocześnie bardzo urokliwy;)) Pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to mój "dyżurny" wianek, wisi w przedpokoju i w zależności od pory roku zmieniam mu przybranie :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń