niedziela, 3 czerwca 2012

Truskawki i Miasto Szkła

Sezon truskawkowy w pełni. Najlepszy obiad ostatnich dni - truskawki z jogurtem :) - proste, smaczne i zdrowe. Szkoda, ze tak nie może być przez cały rok. Na pocieszenie uszyłam sobie truskawki podpatrzone na jakiejś tildowej stronie. Nie pachną ale cieszą oko i zastąpiły ptaszki na wianku. Kilka wrzuciłam na artillo




Wczoraj Krosno świętowało lokację Miasta Szkła, chociaż budynek Centrum Dziedzictwa Szkła jeszcze nie został ukończony. Z tej okazji na rynku wystąpiła niesamowita ukraińska artystka, Kseniya Simonova, tworząca obrazy z piasku. Fragment jej występu można zobaczyć tutaj




2 komentarze:

  1. Ta sztuka robi wrażenie, niesamowite!
    Planuję pod koniec lata lekko poszerzyć grządki i dopracować się 2 rządków swoich truskawek, bo jeszcze nie zdążyłam zjeśc tegorocznych, może jutro.
    "Szmatkowe" truskawki, pomysłowość ludzka nie zna granic, pozdrawiam serdecznie, Maniu, deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że poszłam na tę imprezę z czystej ciekawości, bo nie mieściło mi się w głowie, jak też można rysować piaskiem. Na filmie widać, jak Kseniya szybko przemienia obrazy w następne, jakie to jest przemyślane. Nie dziwne, że wygrała ukraińską edycje "Mam talent".
    Mnie się marzą truskawki na balkonie, takie pnące. Może w przyszłym roku poeksperymentuję bo w tym hoduję pomidorki w 2 donicach.
    Dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń