piątek, 31 maja 2013

Krempna

Korzystając z wolnego dnia, wybraliśmy się do Krempnej, aby wreszcie odwiedzić Ośrodek Edukacyjny Magurskiego Parku Narodowego.

Na horyzoncie Ostra i Kamień nad Jaśliskami

Po ostatnich deszczach zieleń jeszcze bardziej soczysta :)

Przy wejściu powitał nas taki oto przedstawiciel beskidzkiej fauny
 
A to już zdjęcia ekspozycji, podzielonej na pory roku







Dawna cerkiew greckokatolicka pod wezwaniem śś Kosmy i Damianaw Krempnej



Dawna cerkiew greckokatolicka pod wezwaniem św. Paraskewy w Myscowej
A w domu czekała na mnie taka oto niespodzianka od Marii z Pogórza






Marysiu, dziękuję! Zrobiłaś mi wielką przyjemność, płyta jest świetna!
Udanego weekendu :)

8 komentarzy:

  1. Śliczny prezent dostałaś od Marii. Widoczki u Was są cudne. U mnie też deszczowo, choć dziś na pół dnia sie rozpogodziło.
    Uwielbiam Waszą architekturę drewnianą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zatem przyszłoroczny urlop spędzisz na dzikim Podkarpaciu :)

      Usuń
  2. Widoki fajne, widzę ze wszyscy korzystają i wycieczkują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio u nas pogoda w kratkę, więc jak się zdarzył bezdeszczowy dzień, trzeba było go dobrze wykorzystać :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. Troszkę przerażają te wypchane zwierzęta; nieodmiennie zachwycam się cerkiewkami, przyciągają me oko wszędzie; cieszę się, że płytka podoba się, słuchaj, Maniu, słuchaj, i nabieraj sił i ochoty przed remontami, bo trzeba ich dużo; serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, spodziewałam się po muzeum czegoś więcej, trochę mizerna ta ekspozycja. Marysiu, nie strasz mnie remontem, jak pomyślę, ile książek muszę przenieść, od razu robi mi się słabo!
      Serdeczności :)

      Usuń
  4. Cudne widoki i piękna cerkiew::) Chaty wiejskie też zawsze mnie zachwycają. Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz mniej takich malowniczych chałup, dobrze więc, że znajdują się chętni aby kupić taką ruinę i wyremontować.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń