czwartek, 4 kwietnia 2013

Podaruj mi trochę słońca

Uszyłam sobie kolejną torebkę :) Tym razem w kolorze bardzo energetycznym - pomarańczowym, w ten sposób wynagradzam sobie brak słońca za oknem. 
Torebka a raczej torba, bo wyszła całkiem spora, jest dwustronna - jedna strona z ekoskóry, która tylko na zdjęciu jest intensywnie żółta, w realu to intensywny pomarańcz a druga strona recyklingowa czyli moje stare dżinsy. Obie strony z kontrastową kieszonką i magnesowym zapięciem.


A tak się prezentuje na człowieku czyli Dorce :)



3 komentarze:

  1. Ależ ona jest fajna. Bardzo energetyczna, potwierdzam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna i patent z dwustronnością jest genialny. Wprawdzie to teoretycznie ogranicza liczbę posiadanych toreb o połowę, co mnie jako zakręconą na punkcie toreb martwi, ale z drugiej strony :)))) Można mieć dwa razy więcej :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, Intensywnie Kreatywna - dziękuję :) Co prawda jak otworzyłam paczkę z zamówioną ekoskóra, troszkę się załamałam, bo kolor był inny niż na zdjęciu zamieszczonym w aukcji, ale po "zgaszeniu" go dżinsem nie wygląda tak źle :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń